Saturday 11 March 2017

En Provence

Jeg har startet på Bonnie Hunter sine mysteriequilter fire ganger. Tre av dem har jeg liggende i plastposer mer eller mindre ferdige. Men siste års mysterium, En Provence, har jeg endelig klart å få ferdig denne uka. Og i dag har jeg levert den til quilting hos Sølvi Quiltestudio. Når jeg får den tilbake gjenstår bare lukkekanten.

I've started Bonnie Hunter's mystery quilts four times. Three of them are in plastic bags more or less done. But the top on last year's mystery is finally finished and handed over to my long-arm quilter Sølvi Quiltestudio. When I get it back it will just need binding.





















Linked up to Show Off Saturday.

12 comments:

  1. bravo! it looks awesome! email me how much people charge for long arm quilting in Norway, just curious what the rate is compared to the US (or my area)

    ReplyDelete
  2. Hooray! En Provence was the first mystery I have completed, too. There are 4 more in my cupboards waiting for their turn.

    ReplyDelete
  3. Great colors! And those mysteries are no easy task. Lots of pieces, lots of patience! Cheers to you!

    ReplyDelete
  4. very pretty and such nice - I have seen so many of this pattern on blogs this last couple months

    ReplyDelete
  5. this looks lovely are you planning on completing the other 3 too I wonder

    ReplyDelete
  6. Så fint! Imponerende hva du rekker i tillegg til alt det andre du holder i gang.

    ReplyDelete
  7. Så fantastisk! Jeg er så imponert over alle de store prosjektene dine. Du er virkelig dyktig! :-)

    ReplyDelete
  8. Denne er kjempelekker Turid, skjønner ikke at du får tid til alle disse store prosjekta. Jeg har også planlagt å sy noen av disse mysteria, men jeg kommer meg aldri i gang...

    ReplyDelete
  9. Vilken quilt !!Grattis Turid till en fin sömnad!Bambi

    ReplyDelete
  10. Den er kjempefin Turid! Jeg har selv sydd 2012 of 2013-versjonen, så jeg vet hvilken innsats som kreves.

    ReplyDelete
  11. You created another beauty!
    KATRIN W.

    ReplyDelete

Anonyme kommentarer blir slettet.
If you comment as anonym, the comment will be deleted.